Thursday, September 22, 2016

ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ LOVE STORY ΣΟΥ...!!! 22/09/2016


57 comments:

  1. Kianna m exei na me parei til 5 meres kai den exoume malosei! Ti na kano?

    ReplyDelete
  2. Kianna kali arxi..wraies mousikes epiloges akouw mexri stigmis kai autos einai kai o logos pou se stelnw..na sunexiseis etsi kai na min allakseis poteee..

    ReplyDelete
  3. Kiana kalispera exw mia parallili sxesi me ena pantremeno kai ena nearo palikari skeftomai na xwrisw me to palikari giati den mou dinei tin aparaitith simasia.ti exeis na moy proteineis?

    ReplyDelete
  4. Kianna to agori mou pige strato kai mou leipei polu!!! Thelw na ksekinisw ena hobby gia na ksexniemai..Na arxisw to pleksimo? Exeis kamia idea?

    ReplyDelete
  5. Mprabo Kianna eisai uperoxi thelo mia afierosi opoio kommati theleis na to afieroso theia m tn Koula p sakouei apo germania

    ReplyDelete
  6. Αγαπητη Κιαννα,
    Εχω σχεση με εναν εφοπλιστη κ παμε για γαμο. Οπως καταλαβαινεις η ζωη πλαι σ εναν δυνατο πλουσιο αντρα με θαμπωνει. Ειναι υπεροχο να βγαινουμε καθε βραδυ κ να ανοιγουνε 5 πελφετερε μονο για παρτη μας
    Τι γινεται ομως οταν ερωτευεσαι το Γαλλο σοφερ κ ξεκιναει ενα αλλοκοτο ερωτικο τριγωνο;

    ReplyDelete
  7. Μου αρέσει εδω και 2 μήνες ενα αγόρι και τον τελευταίο καιρο εχει αρχίσει να δείχνει ενδιαφέρον αλλα εχθές ο κολλητός μου εδω και 5 χρονια μου ειπε οτι νιώθει παραπάνω πραγματα για μένα και δεν θελω να τον χάσω τι να κάνω

    ReplyDelete
  8. Ειμαι ερωτευμενη μ ενα μελαμψο αγορι που δουλευει σε γνωστο ξενυχταδικο των βορειων προαστιων. Οταν κανουμε ερωτα ομως με χτυπαει δυνατα, μου αφηνει σημαδια, με πνιγει με μαξιλαρια κ γενικα φοβαμαι οτι θα μ αφησει στον τοπο μια μερα. Τι κανω; Τον θελω. Τον αγαπω. Πονανε τα πλευρα μου.

    ReplyDelete
  9. Τη βρηκα τη λυση Κιαννα μου!! Θα παω κατω απο το σπιτι του τωρα κ θα του τραγουδησω το: Ειναι να μη βαλω κατι στο μυαλο μου του Πετρου Κωστοπουλου!
    Εφυγα!

    ReplyDelete
  10. Κιαννα..
    Οταν σας δει καποιος σας ερωτευται..
    Οταν σας ερωτευτει, που μπορει να σας βρει;

    ReplyDelete
  11. kianna mou..eimai apelpismenh..mou aresei pl o patrios mou..einai 32 kai h mama mou polu megalh gia avton (43)! ti na kanw??exoume xhmeia metaksu mas kai nomizw pws h mama mou exei arxisei na to katalavainei..help!! :( LOl <3 <3

    ReplyDelete
  12. ΚΙΑΝΝΑ I LOVE U ! ΕΙΣΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΚΑ ΜΑΣ
    XoXo
    its_demy

    ReplyDelete
  13. kianna se evxaristw pou diavases to mhnuma mou!!einai ola polu berdemena edw...pragmatika papakaliatis ahhaha!!vale mou ena tragoudi gia thn agaph!!filia kianna mou eisai teleiaaaaaa

    ReplyDelete
  14. εχω μια κοπελα 2 χρονια..ειμαι φοιτητης και αυτη στο λυκειο!!ήθελε να περιμένουμε για να ολοκληρώσουμε και εγω δεν την πιεσα ποτε,ακομα δεν εχουμε κανει τιποτα!την αγαπω πολυ αλλα εχω αναγκες και εχω παει με πολλες συμφοιτητριες μου...νιωθω τυψεις γιατι την αγαπω..αλλα τι να κάνω??βοηθησε μου με τις πολυτιμες συμβουλες σου!!παρακαλωωωω εχω τρελαθειιιιι

    ReplyDelete
  15. kianna giati evales avto to kommati??xtes apathsa to agori mou ...den shmaine kati..na tou to pw h oxi??PES MOUUUUUU einai ta pada gia mena :/ ama to mathei?? :(

    ReplyDelete
  16. kianna kalispera polu wraies epiloges! ta exw me mia kopela edw kai 4 xronia kai i sxesi mas exei valtwsei oute sex oute e3odous oute tpt para mono spiti kai tainies.ti na kanw gia na 3efigw? a3izei na prospa8isw?

    ReplyDelete
  17. Κιαννα μου,
    Καταρχην συγχαρητηρια για την εκπομπη σου κ καλο ξεκινημα ευχομαι!!
    Ακουσα οτι κανετε ενα διαγωνισμο κ ο νικητης κερδιζει το νεο δονητη σε σχημα παπακι.. Τι πρεπει να κανω για να κερδισω

    ReplyDelete
  18. kianna uparxei apostash pou psuxrainei thn sxesh mas kai den 3erw ti na kanw ase pou arxizw kai skeutomai alles otan exw na thn dw kairo, ti prepei na kanw?

    ReplyDelete
  19. Kalhspera Kianna. H kopela mou prin 6 mhnes phge londino gia douleia. H sxesh mas einai kat eksoxhn apo apostash se auta ta 2 misi xronia pou eimaste mazi. Twra pou efyge kiolas den kserw an exei nohma kai polles fores skeftomai ton xwrismo. Pisteueis prepei na to kanw apo konta kai oxi apo to thlefwno? To problhma einai oti den kserw kan pote tha thn ksanadw apo konta.

    ReplyDelete
  20. Καλησπερα Κιαννα συγχαρητηρια για την εκπομπη! Νομιζω το αγορι μου με απατα πως θα το καταλαβω?

    ReplyDelete
  21. Κιαννα μου εισαι ενας θησαυρος για το ελληνικο ραδιοφωνο.
    Αντιμετωπιζω το τελευταιο διαστημα ενα προβλημα βουνο. Εχω 4 χρονια σχεση με το Λαμπη. Περναμε ωραια μαζι αλλα τελευταια μπηκε ενας νεος απροσμενος ερωτας στη ζωη που ακουει στο ονομα Κωσταντινος Μ. Εχει μια δικη του σχολη θεατρου κ για να τον πλησιασω γραφτηκα κ εγω στο τμημα του.
    Τι να κανω για να με προσεξει μιας κ απ οσο γνωριζω οπου να ναι αρραβωνιαζεται μια ξερακιανη δικηγορο;

    ReplyDelete
  22. Κωνσταντίνα το αγόρι που μου αρέσει μόλις χώρισε ποσό καιρο πιστευεις οτι πρεπει να περιμένω για να τπυ δείξω ενδιαφέρον

    ReplyDelete
  23. Αγαπητή Κιάννα,
    Είμαι ερωτευμένη εδώ και δυο χρόνια με έναν Τούρκο μουσουλμάνο. Περνώντας ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι μαζί του, πλέον το σκέφτομαι για σοβαρά μιας και πρόσφατα έμαθα ότι είμαι έγκυος. Το θέμα είναι ότι εγώ είμαι χριστιανή. Ο γάμος μας μπορεί να γίνει και με πολιτικό αλλά δεν θέλω τα παιδιά μου να μεγαλώσουν με μουσουλμανική νοοτροπία. Αν είναι αγόρι, ήθελα να το βγάλω Παράσχο, του πατέρα μου και όχι Μουσταφά. Το αγόρι μου εκτός ότι είναι κούκλος-μοντέλο είναι και ιδιαίτερα προικισμένος οπότε καταλαβαίνεις ότι η απόφαση να μη συνεχίσω μαζί του μόνο λόγω θρησκείας είναι εξαιρετικά δύσκολη.
    Ευχαριστώ, Πόλα

    ReplyDelete
  24. Καλημέρα Κιάννα.
    Η κοπέλα μου σε 1 μήνα θα φύγει στο εξωτερικό για επαγγελματικούς σκοπούς.
    Είμαστε μαζι 2 μήνες και πραγματικά βλέπω κάτι ξεχωριστό πάνω της οπού σε προηγούμενη μου σχέση που κράτησε πάνω απο 5 χρόνια δεν ένιωσα ποτέ τόσο δυνατό συναίσθημα.
    Έχω σκεφτεί πραγματικά να την ακολουθήσω ώστε να έιμαι δίπλα της και να την βοηθήσω ψυχολογικά αλλά ακόμα να μην χαλάσει αυτό που έχουμε μεταξύ μας.
    Ποια είναι η γνώμη σου πάνω σε αυτή την σκέψη μου?

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Ειμαι σεξομανης.. εχω παραλληλες σχέσεις με 5 κοπελες.
    ..τι να κανω... ? Τα θελω ολα

    ReplyDelete
  27. Kianna σ ακούμε κάθε Πέμπτη. Είσαι τέλεια, πολύ καλές μουσικές επιλογές. Λοιπόν εγώ δεν έχω κάποιο μεγάλο πρόβλημα το έβγαλα από τη ζωή μου με το που χώρισα. Όμως το θέμα είναι ότι με όποιον και να προσπαθώ να κάνω κάτι δεν μπορώ κάτι μου λείπει. Τι να κάνω? Και γνώρισα και ένα καλό παιδί αλλά μου φαίνεται ότι απλά τον ταλαιπωρώ και έφυγα...

    ReplyDelete
  28. kianna mou..to agori mou ,pou ta eixame 4 xronia,me xwrise prosfata gia mia allh!!sthn arxh trelathika kai phga na gnwrisw thn kopela apo koda na ths zhthsw ekshghseis!na mhn sta polulogw ta ftiaksame me thn kopela,eimaste mazi 1 mhna hdh!den kseroume pws na tou to poume ...daksei me plhgwse alla pistevw pws tha ton apoteleiwsei otan to mathei..pws na to u to feroume me to malako??

    ReplyDelete
  29. Τι συμβαινει οταν κανεις σεξ με μια κοπέλα και μετα δεν θες να ξανακανεις ??????και την θες μονο για την παρεα της ? Την αγαπας σαν ανθρωπο αλλα οχι σαν εραστη (θυληκης υποστασης )

    ReplyDelete
  30. Ποσο πιο ανωδυνο μπορει να γινει απο μενα?
    Ποσο πιο γλυκα μπορεις να της αφαιρεσεις τα λεγομενα της που σου αναφερει καθηλοτικα οτι εισαι...
    Σημαντικος για μενα .....?
    Σε αγαπαω....
    Πως της λες οτι την αγαπας σαν ψυχη.....

    ReplyDelete
  31. Γεια σου κιαννα εισαι φοβερη σε ακουω καθε φορα !!!Εκπομπαρααααα ... εχω ενα προβλημα μηπως μπορεις να το λυσεις εχω χωρισει το αγορι μ ειμασταν πολυ καιρο μαζι αλλα ημαδταν κολιτοι δεν θελω να κοψω καθε επαφη γτ τον ξερω 5χρονια και εχουμε περασει πολλα. Αλλα δεν λεει να με δει εκτος ερωτικου και να καταλαβει οτι δεν νιωθω κατι ερωτικο πλεον ..τι να κανω??

    ReplyDelete
  32. Kianna γεια σου σε ακούω κάθε Πέμπτη... Είσαι πολύ καλή. Λοιπόν εγώ είμαι 5 χρόνια με ένα παιδί και στην αρχή μπορώ να πω όλα ήταν πολύ καλά. Η αλήθεια είναι πως δεν μου έχει κάνει κάτι τραβηγμένο ούτε έχουμε τσακωθεί ποτέ για κάτι πολύ σοβαρό. Όμως εγώ τον τελευταίο καιρό δεν αντέχω άλλο σ αυτή τη σχέση δεν πάει άλλο για κάποιο λόγο. Νιώθω πως δεν είμαι πια εγώ και δεν ξέρω ούτε πως να φύγω ούτε αν πρέπει ή αν πρέπει να κάνω κάτι άλλο....

    ReplyDelete
  33. Kianna τα έχω κάνει ΣΚΑΤΑ.... και δεν ξέρω τι να κάνω έχω 3 εβδομάδες καθυστέρηση και πολύ φοβάμαι ότι είμαι έγκυος. Το θέμα, εκτός από το γεγονός πως δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη για κάτι τέτοιο, το παιδί δεν είναι του φίλου μου που είμαστε μαζί 6 χρόνια. Τον τελευταίο καιρό ζει στο εξωτερικό και πριν καιρό είχαμε τσακωθεί άσχημα και βγήκα ένα βράδυ και έγινε το κακό. Πφ τι θα κάνω ???

    ReplyDelete
  34. Γουστάρω μια κοπέλα εδώ και πολύ καιρό και κάθε φορά που κανονίζουμε όλο το ακυρώνει. Δεν μου κάθεται με τίποτα... Προφανώς δεν το έχω ζητήσει έτσι. Αλλά τη φάση με θέλει η όχι... τι άλλο να κάνω ?

    ReplyDelete
  35. Hey..
    Το secret της Madonna και το Confide in Me της Kylie δυστυχώς δεν είναι απο την αρχή της καριέρας τους.
    Η μεν ΜADONNA ξεκίνησε την καριέρα της το 1982 με το "Everybody" ενώ το "Secret" είναι απο το 1994 (Bedtime Stories),
    η δε Kylie ξεκίνησε την καριέρα της το 1988 με το "I Should Be So Lucky" ενω το "Confide in Me" είναι απο το 4ο album της "Kylie Minogue (1994)"

    MADONNA WIKIPEDIA: https://en.wikipedia.org/wiki/Madonna_(entertainer)
    KYLIE MINOGUE WIKIPEDIA: https://en.wikipedia.org/wiki/Kylie_Minogue

    ReplyDelete
  36. Μου αρέσει ο κολλητός του αγοριού μου ,αλλα ειναι πολυ καλοι φιλοι ...τι να κανω;

    ReplyDelete
  37. Μου αρεσει ενα παιδι απο τη σχολη που εχουμε γνωριστει εδω και ενα μηνα και ειμαστε στην ιδια παρεα.απο οτι εχω καταλαβει πρεπει κι εκεινου να του αρεσω αλλα δεν εχει κανει καποια πιο προφανη κινηση(για παραδειγμα να μου πει να βγουμε). Μηπως πρεπει εγω να κανω κατι για να του δειξω ουι μου αρεσει;; κι αν ναι τι;;

    ReplyDelete
  38. Το αγόρι που μου αρέσει μου εχει πετάξει κατι υπονοούμενα που ακούγονται σεξουαλικα και τα λεει σε Μένανδρος κοιτώντας εμενα παρότι μπορει να ειναι και αλλοι μπροστα αλλα ταυτόχρονα την πέφτει σε μια άλλη κοπέλα κι εχω μπερδευτεί

    ReplyDelete
  39. Μου αρέσει η αδελφή του αγοριού μου και δείχνει να ανταποκρίνεται και δεν ξερω τι να κάνω

    ReplyDelete
  40. Kianna geia s exo provlima...tin agapo polu alla m spaei ta neura dn ts aresei tpt k dn einai euxaristimeni me tpt oli tn ora kati zitaei eimai trelamenos mazi ts k full eroteumenos alla auti dn einai k m to exei ksekatharisei eimaste 2 xronia mazi ti pisteueis oti prepei n kano ta exoume suzitisei ola dn vriskoume akri eimai eglovismenos....mila m kianna....mila m agapi m

    ReplyDelete
  41. Kianna λοιπόν γνώρισα ένα παιδί και περνάγαμε καλά στην αρχή όλα τέλεια. Αλλά μετά το έκοψα γιατί δεν ένιωθα τόσα για να γουστάρω όσο αυτός. Όμως βρεθήκαμε πριν κάτι μέρες και αρχίσαμε να περνάμε αρκετό χρόνο μαζί και έχω αρχίσει να κολλάω νομίζω. Αυτό που φοβάμαι όμως είναι μήπως όλα αυτά που νιώθω είναι απλα΄ενθουσιασμός και μπαίνω σε μια κατάσταση χωρίς λόγο και δίνω ελπίδες χωρίς λόγο δεν ξέρω τι να κάνω να το συνεχίσω ή να κόψω όπως είχα αποφασίσει....

    ReplyDelete
  42. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  43. Περναγαμε καλα,αλλα εκανε κατι με αλλη. Μου ειπε οτι ηταν της στιγμης και οτι το ξεχασε. Ειναι μπερδεμενος γενικοτερα. Αλλα υποστηριζει οτι με θελει,και καθε φορα μου με βλεπει χαιρετε. Θελω την γνωμη σου.

    ReplyDelete
  44. Νομιζω πως περναω δυσκολη φαση στην ζωη μου και δεν ξερω τι να κανω... Ειμαι σε σχεση εδω και τρια χρονια αλλα τωρα τελευταια νομιζω πως εχω αισθημα για την κολλητη μου ... Καθε φορα που πινουμε λιγο παραπανω θελω να την φιλησω ... Δεν ξερω αν ειμαι λεσβια ή μπαι αλλα δεν ξερω τι να κανω...

    ReplyDelete
  45. Κιαννα επειγον καλησπερα,εδω και ενα χρονο βρισκομαι ερωτικα με μια κοπελα που μουυ αρεσει παρα πολυ.Τον τελευταιο καιρο μπροστα μου κανει παιχνιδακια με τη κολλητη της και με προκαλουν..Θελω παρα πολυ να βρεθω και με τις δυο,νομιζω οτι θελουνε και αυτες αλλα ντρεπονται για καποιο λογο κολλανε,βλειπει τα κοινωνικα ταμπυυ.Μαλλον θα ειναι και ενας φιλος μου στο ολο κονσεπτ

    ReplyDelete
  46. kalhspera kianna!!kai bravo gia thn uperoxh ekpomph sou!!thelw thn sumvoulh sou gia ena provlhma pou me apasxolei..eimai edw kai pente xronia me ena paidi,exw dwsei ta kalutera mou xronia alla pernaei o kairos kai den mou kanei protash gamou!!ti na kanw??pws na ton piesw gia desmevsh??tou vazw sunexeia tainies me gamous kai tou deixnw daxtulidia alla den pianei!!voitheiaaa

    ReplyDelete
  47. Πιστεύεις ότι όταν η σεξουαλικότητα ενός άντρα είναι υπέρ σε σχέση με την απόδοση του είναι κατακριτέο ;

    ReplyDelete
  48. Kianna μου μπορεις να παιξεις το whole lotta love είναι το αγαπημενο τραγουδι της κολλητής και σας ακουει τωρα...

    ReplyDelete
  49. Να το ξανάφερω εκτενέστερα και ίσως πάρω απάντηση .
    Πιστεύεις ότι αν η σεξουαλικότητα σε υπέρμετρο βαθμό σε σχέση με την συμπεριφορά του που μπορεί να μην είναι το αντιπροσωπευτικό δείγμα είναι κατακριτέο ως προς το σύνολο ;

    ReplyDelete
  50. Κοινώς αν είναι καλός στο κρεβάτι μπορεί να ισοφαρίσει τα υπόλοιπα ;

    ReplyDelete
  51. Κοριτσαρες καλησπερα, πριν πεντε χρονια ειχα γνωρισει το νικο σε κοινη παρεα, στελναμε, υπηρχε χημεια αλλα δε προχωρησε γιατι εκανα σχεση με αλλον κ χαθηκαμε. Χθες τον πετυχα σε κλαμπ κοιταζομασταν ολο το βραδυ αλλα δεν ηρθε να μου μιλησει. Γιατιιιιιι;;;

    ReplyDelete
  52. Γεια σου Κιαννα!τα φιλια μου κ στις δυο!Η Ηλεκτρα εχει πολυ αισθησιακη φωνη...και λεει ο φιλος μου ο Εμιλ οτι λογικα ειναι γενικα ποπα!Βαλε μας κατι ωραιο να φτιαχτουμε!

    ReplyDelete
  53. Εχω απωθημένο εδω και 2 χρονια και θελω επιτέλους να του μιλήσω ..καμια συμβουλή;

    ReplyDelete
  54. Μιλαμε ελάχιστα οποτε βρισκόμαστε. Να του το πω η να τον φιλήσω απευθείας

    ReplyDelete
  55. Θα του ζητήσω να βγούμε μια Ζωή την έχουμε !!

    ReplyDelete
  56. Πριν δύο μερες εκανα κατι με ένα αγορι για δυο ωρες αλλα μετα πηγε να το προχωρήσει.. Τον έβρισα εφυγα κ του εκανα μπλοκ.. Με επερνε τηλέφωνο αλλα το έκλεινα.. Τι λες να κανω? Η γνωμη σ χρήσιμη φιλιαα 💋

    ReplyDelete